Thursday, October 28, 2010

Madu Lebah Asli Bonda Rafeah

Salam Semua,


Di sini Bonda ingin mengenalkan makanan kesihatan Madu Lebah Asli Bonda Rafeah.
Seperti mana yang kita sedia maklum, Untuk sekurang-kurangnya 2700 tahun , Madu telah digunakan oleh manusia untuk mengubati pelbagai penyakit melalui pelbagai aplikasi
dalam kehidupan terutamanya di dalam makanan kesihatan. 


Walaubagaimanapun, Al Quran sebagai mukjizat yang paling hebat buat manusia di muka bumi ini menidakkan rahsia-rahsia saintifik jauh lebih awal daripada experiment yang dilakukan para saintis moden.  Khasiat madu lebah telah disebutkan dalam Al-Quran, surat An Nahl ayat 68-69 di mana Allah berfirman:


“Dan Tuhanmu mewahyukan kepada lebah; “…kemudian makanlah dari tiap-tiap (macam) buah-buahan dan tempuhlah jalan Tuhanmu yang telah dimudahkan (bagimu)”. Dari perut lebah itu keluar minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat PENAWAR yang menyembuhkan manusia. Sesungguhnya pada yang demikian terdapat tanda-tanda bagi orang yang memikirkan”.


Madu Asli Bonda Rafeah ialah madu asli 100% tulen dari hutan hijau Cameron Highlands yang
kaya dengan kehijaun dan bungaan yang pelbagai. Ianya merupakan makanan semulajadi lebah lebah yang bakal menghasilkan madu pada kualiti yang paling tinggi. Ianya suci dan dijamin halal. Insyaallah.


Harga madu bagi botol seperti di dalam gambar adalah RM 80. Pembelian melebihi 3 botol ke atas akan mendapat diskaun  RM 10 !


Salam sayang,


Bonda Rafeah









No comments:

Post a Comment